Ik en mijn vak - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Manon Hoekstra - WaarBenJij.nu Ik en mijn vak - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Manon Hoekstra - WaarBenJij.nu

Ik en mijn vak

Door: Manon Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Manon

03 Maart 2015 | Nederland, Nieuw Appelsga

Ik volg de opleiding verpleegkunde aan het Drenthe College in Assen, ik heb hiervoor gekozen omdat ik het leuk vind om met mensen te werken en hun de hulp te bieden die ze nodig hebben. Als ik klaar ben met deze opleiding wil ik graag de kraamzorg in of op de kinderafdeling in het ziekenhuis werken.

Ik loop stage in een verpleeghuis op de PG afdeling (dementerende ouderen) en dit vind ik tot nu toe erg leuk, ik heb er nu 4 weken op zitten. Het is leuk om te zien dat de meeste mensen je heel dankbaar zijn dat je hun helpt met de zorg.

Ik heb het erg naar mijn zin op mijn stage, ik wordt heel goed begeleidt en daar ben ik erg blij mee. Het is mijn eerste stage in de zorg dus alles is nieuw voor mij. Ik heb leuke collega's en de bewoners zijn allemaal verschillend, wat dit werk uitdagend maakt. Ik kan met alle bewoners een gesprekje voeren en dat vind ik leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw Appelsga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2015

Ik en mijn vak
Manon

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 1005

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: